alliances nya ras blir ...wisps dom där blåa sakerna som flyger om kring i darnassus, låter lite sjuk men , men här är sidan om wisps
raserna för wispsen är rouge , druid , warrior ,priest och hunter ;)
alliances nya ras blir ...wisps dom där blåa sakerna som flyger om kring i darnassus, låter lite sjuk men , men här är sidan om wisps
raserna för wispsen är rouge , druid , warrior ,priest och hunter ;)
lol...de va ju inte precis den man hadde väntat sig :P
nej men blir kul at vet vad för mount dom ska ha :)
Ni vet om att det är 1 april idag va? Jag tror inte att någon av oss ska lita för blindt på det där ;) Använd hjärnknölarna ni förhoppningsvis föddes med.
Wisp med armor? Hur f*n skulle det se ut? Dom kan va exakt samma classer som Night Elf..Och det är 1 April.
Enough said, det blir inte wisps XD
skåningen du kan vara smart! fast ändå ganska bra fejk.. :)
tänk att jag gick på skämtet :( men de är ju första april så jag får skylla på mig själv
Jag har läst någonstans att den nya alliancerasen ska vara pandor. :P Hah.
Sött skämt annars. ^^
hahahaha! det finns ett till skämt där!
DOM SKA HA HAMBURGER OCH RESTURANGVECKA! LOL!!!!
Eat at BurgerCraft!Daliniya & Xiliris, 01/04/2006
Following the growth of World of Warcraft, we are pleased to announce our latest business venture: World of Warcraft themed restaurants. The first of the World of Warcraft themed restaurants, named "BurgerCraft," will open on June 1, 2006 in Los Angeles, California. Focusing on the cuisine of Azeroth, it will offer intrepid adventurers the chance to sample such dishes as Red Dragon Wings, Zealot Fries and Frost Shock Smoothies! Learn more about BurgerCraft here!
kolla! haha
sherikan: jag vet med 100% säkerhet (konfirmerat :meddum: av blizzard) att det INTE kommer att bli pandorna!
Nä, Kina tillät inte att spelet skulle släppas där då. Hursomhelst så blir det ju absolut inte Wisps, alla som spelat Night Elf vet ju att man blir en Wisp när man dör.
Lol, wisps?
Aja, spelar ingen roll för min del, Horde är ändå bäst!
jo, det e sant kolla själv Här
Det är 1 April! Tror du inte att Blizzard kan skojja till det ? -.-
Haha, dom har verkligen lyckats att lura folket :D
hahahaha! det finns ett till skämt där!
DOM SKA HA HAMBURGER OCH RESTURANGVECKA! LOL!!!!
Eat at BurgerCraft!Daliniya & Xiliris, 01/04/2006
Following the growth of World of Warcraft, we are pleased to announce our latest business venture: World of Warcraft themed restaurants. The first of the World of Warcraft themed restaurants, named "BurgerCraft," will open on June 1, 2006 in Los Angeles, California. Focusing on the cuisine of Azeroth, it will offer intrepid adventurers the chance to sample such dishes as Red Dragon Wings, Zealot Fries and Frost Shock Smoothies! Learn more about BurgerCraft here!
kolla! haha
sherikan: jag vet med 100% säkerhet (konfirmerat :meddum: av blizzard) att det INTE kommer att bli pandorna!
Bra, för pandorna var fula :P
mja.. ja
snälla..om en wisp har på sig en hjälm syns den ju inte längre..knappast att de är sant..
Men läs det de står istället för att nooba dig
det var ett aprill skämt om du inte fattat det än
skojiga racial skills dom hade :P permanent death, detonate, treeform och gatherer. men alltså vilka kan det bli igentligen?
Vet någon vad Blood elves kommer ha tillgängliga classer för?
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in