viko550 Skrivet 3 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 Den där filmen suger. Den nya kommer bli bättre. den kanske suger men jag tycker den är skit bra!! :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 Den va okej. men det vore bättre om man kunde få se lite fler filmer. Vilket prog gjorde du det i? ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 6 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 fråga cyper jag hade bara sparat den slutet är cp det är kul :P :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 7 April 2006 Rapport Dela Skrivet 7 April 2006 Alltså, jag trycker på " Free " sen tar jag omega eller något sånt, sen står det typ 10 sekunder, 9 sekunder osv..Sen händer det inget, vad ska jag trycka på ?! :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 7 April 2006 Rapport Dela Skrivet 7 April 2006 det ska komma upp 3 siffror, nummer, lr blandar som du ska skriva in sen trycka downloasd from net mirror "nånting" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 Sista frågan: Ska man skriva in den där " Koden " som står där, med typ grön färg ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 Det kommer upp en kod, ex. 43M, då ska du bara skriva in den koden i rutan. Inga färger behövs, om du tror det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
timpalimpa4 Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 Yea ägig!!!! Du borde göra fler filmer Cyper!!!! :lol: :kung: :cool: :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 Nu har jag sett den. Det där med Leatherface och Big Fot bilderna, det var väl falskt, eller hur ? Sen, vad menade du med " FBI Bodies " o containen ( Stavning ? ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr potato Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 hur gör man för att kolla?? jag har tryckt på free men vad gör man sen???? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 Man väntar och sedan skriver man in en kod. ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xuande Skrivet 13 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2006 Vem f*n är gubben i slutet altså han som vrålar. :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg