Nyllet Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 (redigerat) min första tutorial, vet inte om den är enkel eller inte... själv tycker jag att den är enkel :P (Jag är Zigurat så tro inte att jag har snott den) Tutorialen visar på hur man gör variationer av den här stilen: http://img84.imageshack.us/img84/2999/legend2kn.jpg http://img164.imageshack.us/my.php?image=z...mudgetut7gw.gif Såg att det var ganska dålig kvalitet men det funkar nog iaf Redigerat 1 April 2006 av Nyllet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Bra tutorial, Nyllet! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Väldigt bra tut! Men jag kan dessvärre inte använda den =\ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 1 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Tackar! :D synd Fusion :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Måste man ha photoshop 7.0 eller bättre? För jag kan inte göra dden :( måste sätta in photshop 7.0 på datorn ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 2 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 (redigerat) @ Trollungen - har faktiskt ingen anning vilka versioner under cs2 som den funkar på Redigerat 2 April 2006 av Nyllet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 Okej, emn det funkar nog på 7.0 iaf, ska lägga in det på datorn snart ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 Testade idag & det vart inte så jättebra :(. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Subzero Skrivet 20 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2007 Nyllet is the man ;) Grym tut!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 20 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2007 Ganska enformig. Jag gillade inte den, men den kan ju komma till användning nån gång i livet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.