Johkie Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Jag hoppas inte att det finns en sån här tråd innan. i oktober har dom sagt att KH2 kommer till norden. är det nån mer än jag som ska köpa det? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Siyuro Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 (redigerat) Jag ska kanske. Jag skaffade 1:an för 2 år sen och jag tyckte att den var skit rolig. Nu har jag ju varvat den så jag kanske skaffar KH2. Redigerat 1 April 2006 av Siyuro Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 1 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 jag har med varvat det :D Fast det är u segt att vänta tills oktober. jag är liksom uttråkad. jag klarade av kingdom hearts för andra gången nyligen och jag har hållt på med det typ hela tiden för man hade ju glömt lite vad man skulle göra. och nu orkar jag inte värva det igen så man jag as tråkigt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Siyuro Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 jag har med varvat det :D Fast det är u segt att vänta tills oktober. jag är liksom uttråkad. jag klarade av kingdom hearts för andra gången nyligen och jag har hållt på med det typ hela tiden för man hade ju glömt lite vad man skulle göra. och nu orkar jag inte värva det igen så man jag as tråkigt Ey istället för att köpa varför byter du inte in KH1 mot KH2 på EB Games. Då slipper du betala. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 1 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 igentligen är jag inte så förtjust i att byta spel, för an vet ju inte om man känner fäör att spela det senare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Skaffar den på måndagen ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Vad e KH2???? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Kingdom Hearts 2. ;) Jag tror jag importerar det från USA. Orkar faktiskt inte vänta till Oktober. :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 1 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 har det kommit ut i usa då?? det har väll bara kommit ut i japan eller Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 har det redan kommit ut i japan ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 1 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 för länge sen. det kom ut i japan typ i slutet av föra året Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 jag ligger visst lite efter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg