jag rösta på liberty city stories för att det tror jag kommer bli bättre men san andreas är också bra
Vilket Spel Har Bäst Handling?
GTA: San Andreas
gta san andreas men på andra plats kommer GTA 2
för sin bra grafik och att människorna är roliga att bränna ihjäl med flametrowern
Grand Theft Auto San Andreas tycker jag har den bästa och mest spännande handling, då det händer mest saker där. Grand Theft Auto 3 och Vice City har också bra handlingarna. Man kan hitta kopplingar i mellan de tre spelen. Maffiafamiljerna är en bra punkt som är värd att nämna, några familjer medverkar i dessa tre spelen på ett eller annat sätt. Har inte spelat de andra spelen i serien alls mycket så jag vet inte om handlingen är bättre på de spelen. Men de tvekar jag på, San Andreas har en jättebra handling.
San Andreas lätt
GTA:SA har helt klart bäst handling, men Vice City's handling är inte helt fel den heller
GTA:SA
Jag tycker att Vice City har bäst handling. San Andreas var aldeles för överdrivet. :blink:
överdrivet? :S
San Andreas! Att göra inbrott på militärbaser och sno flygplan och sånt lite överdrivet men det är kul. :P
↗ till inläggetöverdrivet? :S
Ja, exempelvis att göra inbrott på Area 61 (51 om så behagar) för att ta en jetpack och sedan döda nästan alla där. Eller att sno ett jaktplan från militären. Uppdragen är enligt min och tydligen andras mening jävligt överdriva och har på vissa men inte alla håll spårat ut totalt. Uppdragen I GTA3 var desto bättre.
aha ni mena så :huh: men tycker ändå det e kul, orka ha ett spel som e precis som verkligheten
↗ till inläggetVive vity stories lätt!!.
GTA SA HAR bäst handling..En riktig bra gangzta stil :D
GTA: SA FTW, my name is carl im from da hood :P
Tänka sig, jag hatar gangsta-stilen och Carls personlighet. En äkta gangster är Tommy Vercetti eller Claude Speed. Stenhårda.
EDIT: Människor här röstar uppenbarligen inte om vilken story som är bäst utan om vilket spel som är bäst. -_-
vice city har ju en rolig känsla och en ganska bra story men gta sa har absulut bäst handling
↗ till inläggetöverdrivet? :S
du vet att du har en bild på cj som avatar eller ser du inte det?
SA
GTA: San Andreas