jeanette016 Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Hej! Jag behöver hjälp med Donkey Kong 3 på Super Nintendo. Jag har kommit till den sista banan på den hemliga ön. Men jag behöver mer bonuspengar för att öppna den sista banan... Tyvärr hittar jag inga fler bonusbanor. Vet ju i vilka banor de finns men jag hittar dom inte.... Hoppas ni kan hjälpa mig för jag har kört fast... :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star-Basse Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 Om man ska kuna hjälpa dig så skulle de vara bra om du sa på vilka bannor du har missat bonussr??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minik Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2007 jag vet inte jag hade det spelet när jag var 4 år varvade det på 1vecka men nu kommer jag inte ens till den hämliga värden vad ska man göra för att kuna komma dit är det DK man ska samla eler bonus mynt??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dellamorte Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2007 för att "hitta" ön så ska du köra runt stenarna som ligger i vattnet ett antal varv och du ska ha både alla DK och alla bonus mynt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
slapparen Skrivet 23 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2007 Hur klarar man Cotton Top Cove bossen Squirts Showdown? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg