henk_a Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 Lätt 2:an. Synd att det är borta. :( :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 (redigerat) 1:an kommer jag inte ihåg så mycket om.. Det var länge sen jag spelade det.. Men det var väl okej.. 2:an är helt klart det bästa!!! Den musiken säger jag bara.. Man åkte som en gud när man hörde låtarna!!! 3:an määää, kass musik, tråkiga banor (brist på olikheter, alla banor var ganska lika och simpla..) och sen var det för lätt.. 4:an har jag inte så stor uppfattning om har bara spelat ytterst lite.. Men av den lilla stund jag spelade så tyckte jag inte att det var så bra..(jämfört med 2:an) Resten har jag inte testat..ännu... Redigerat 15 Mars 2004 av j0hn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gamecube_suger Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 är underground bra eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
buffalo_bill Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 underground är inget bra, tvåan ä bäst sen kommer ettan sen fyran trean är bajs. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kekko Skrivet 11 April 2004 Rapport Dela Skrivet 11 April 2004 1:an Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bbl Skrivet 12 April 2004 Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 pro sketer 4 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Speltok Skrivet 13 April 2004 Rapport Dela Skrivet 13 April 2004 underground lungt för det är bäst grafik och inlevelse och roligare att spela :wacko: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knutte_knuten Skrivet 30 April 2004 Rapport Dela Skrivet 30 April 2004 trean eller underground är klart bäst roligast baner och bra grafik på underground. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 tycker också tvåan...... underground är för lätt att varva Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jabbe Skrivet 7 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2004 Fyran är helt klart bäst!!! Trean är dåligast,efter fyran kommer ettan sen tvåan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 8 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2004 underground är bäst och roligast!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg