Paraliiito Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Vet nån hur man går ut från en bil efter man kommit in i den ? man går ju in med tagenten (space) Men hur kommer man ut :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 tryck på space igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paraliiito Skrivet 1 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 tryck på space igen det går ej :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Merimi Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 om du har no-cd cracken,kan jag säga. det har blivit rapporterat att vissa har problem med att komma ur bilen med denna crack. ominstallera spelet och monta en mini-image. finns hos www.gamecopyworld.com det kanske verkar som jag pratar om illegala grejer,men jag pratar om hur man slipper ta ut och in skivor hela j*vla tiden. Och dom har varningar om att dom inte svarar på frågor om keys och sånt. Dom säger att man måste köpa spelet. så ej illegalt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arie Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 tja..hur f*n instalerar man de allså..jag har bara de i daa.filer fattar inget allså..snälla hjälp mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.