Paraliiito Skrivet 1 April 2006 Rapport Skrivet 1 April 2006 Vet nån hur man går ut från en bil efter man kommit in i den ? man går ju in med tagenten (space) Men hur kommer man ut :S Citera
Paraliiito Skrivet 1 April 2006 Författare Rapport Skrivet 1 April 2006 tryck på space igen det går ej :S Citera
Merimi Skrivet 1 April 2006 Rapport Skrivet 1 April 2006 om du har no-cd cracken,kan jag säga. det har blivit rapporterat att vissa har problem med att komma ur bilen med denna crack. ominstallera spelet och monta en mini-image. finns hos www.gamecopyworld.com det kanske verkar som jag pratar om illegala grejer,men jag pratar om hur man slipper ta ut och in skivor hela j*vla tiden. Och dom har varningar om att dom inte svarar på frågor om keys och sånt. Dom säger att man måste köpa spelet. så ej illegalt. Citera
Arie Skrivet 1 April 2006 Rapport Skrivet 1 April 2006 tja..hur f*n instalerar man de allså..jag har bara de i daa.filer fattar inget allså..snälla hjälp mig Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.