Vilket av spelen tycker du är bäst, ocarina eller majora´s mask?
Zelda Spel
Ocarina of time och majoras mask.... båda är lika sköna...men oot är nog lite bättre än det andra
Jag tror faktist att jag håller med dig, där.
Jag har spelat oot fler gånger är mm.
oot är mera välgjort...finns fler tempel att klara osv. men jag gillar Majoras mask grafik, landskap och handling
ska köpa mm snart hu mycket är det värd tycker ni
´vilket av dom? det beror på...båda spelen ska liggga runt 300 :- för ett rimligt pris...men ko,lla på tradera...där finns oot och majoras mask för kanske 1 krona
jag kolar ju på tradera och har bjudit nu undrar jag hur högt man kan gå utan att betala överpris
jag gillar OOT bättre.... men båda e ju så skojiga .....
det beror på....kolla igenom reglernajag kolar ju på tradera och har bjudit nu undrar jag hur högt man kan gå utan att betala överpris
jag gillar också oot bäst!jag gillar inte direkt majoras mask.man måste nästan absolut ha spelat och knäckt oot för att fatta va det handlar om!
masjoras mask har ju egentligen ingenting med Zelda att göra...bara Link
handlingen i OOT är ju mycke kraftfullare än Majora´s mask. mycket bättre historia så att säga, medans majora´s mask är lite slappt, men det är fortfarande ett riktigt bra spel. men jag måste nog säga att jag gillar OOT mer B)
vad har mm för handling då
Hjälten Link rider genom skogen kommer en märklig figur, Skull Kid, fram och rånar Link på sin ocarina och sin häst, Epona. Link försöker att hänga fast i Skull Kids fot när han rider iväg men ramlar och svimmar. När han vaknar beger han sig till en grotta i ett träd där Skull Kid håller sig gömd. Men Link ramlar ned till landet Temina och Skull Kid förvandlar honom till en Deku Scrub.
Link möter en maskförsäljare som säger "Hitta masken inom tre dygn, sen måste jag dra vidare". Månen håller på att kollidera med det stora klocktornet i Clock Town. Denna kollision skulle innebära slutet för Termina och allt liv där. Det får Link reda på utav Skull Kid när det bara är tre dygn kvar tills månen slår ned.
är deta svårt vilket är svårast
OOT är inge svårt alls men jag vet inte för jag har inte kört MM.
blir inte link förvandlad till nåt i mm=`?
Jag tycker att Major´s Mask är svårast.är deta svårt vilket är svårast
jo... till en deku scrub (Deku-link)blir inte link förvandlad till nåt i mm=`?
men halo vilket är svårast oot eller mm svarra kvikt