Gäst Mr.Whisper Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Vilken tycker ni är den bästa låten med AC/DC?Själv så tycker jag att TNT,High Voltage och Highway To Hell är dom bästa låtarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Jag gillar den låten som Eminem har snott refrängen från. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Threeforce Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 TNT Äger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazgul Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 high voltage, back in black, TNT och you shook me all night long e bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 Tnt är bra sen är det någon som jag inte kommerihåg vad den heter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ApeBoy Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 TNT. highway to hell. bad to the bone. och thunderstruck bom äger :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Thunderstruck är skit bra. min farsa har higt voltage med deras autograf på! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FuskFreddie Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 tnt Är den bästa tycker jag! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 tnt Är den bästa tycker jag! :) tycker jag med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lucius Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 back in black hells bells tnt highway to hell......och high voltage Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 TNT,highway to hell,stiff upper lip är kung Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ankan Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 Back in black och Hihway to hell med eden gamla sångaren, med den nya Thunder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.