Tails_Cool Skrivet 1 April 2006 Rapport Skrivet 1 April 2006 Ett det någon mer här som längtar efter den längsta resans upp följare Dreamfall. Det kommer snart ut och jag är nästan helt knäckt. Fy vad jag längtar. Någon mer som tycker om förgångaren?? Jag vet inte riktigt om detta är rätt forum och skriva detta i men det är ju i alla fall ett dataspel. :) Citera
Putside Skrivet 1 April 2006 Rapport Skrivet 1 April 2006 Yeah baby ! det var ett bra spel, helt förträffligt Men denna ggn spelar man inte som April :S Hon har blivit rebell nu ;) det coola är ju att det är norskar som tillverkat det Citera
Tails_Cool Skrivet 2 April 2006 Författare Rapport Skrivet 2 April 2006 ja det är. det men det är synd det med april, men jag tror det blir ett helöt bra spel ändå. :P Citera
ZeroX_ Skrivet 3 April 2006 Rapport Skrivet 3 April 2006 Åååhh..!! Det är verkligen det bästa spelet som någonsin gjorts till PC !!! B) Citera
Tails_Cool Skrivet 3 April 2006 Författare Rapport Skrivet 3 April 2006 I alla fall i äventyrs genren :D. Vad tycker ni om att det blir en uppföljare da? Grafik ock sånt blir ju mkt annorlunadare ock så nu. Norskarna har ju pröjsat så mlkt pengar att de får det på norska. men vi får det på negelska som alla andra. synd ändå att de inte kunde göra svensk text lr ngt men det skulle väl kosta för mkt. Citera
Putside Skrivet 3 April 2006 Rapport Skrivet 3 April 2006 Nej, blir det ingen svensk verision ? Hur kan FunCom ha råd med så mycket? de är väl inte alls stora. Palla sitta å översätta snacket i huvudet hela tiden, det är ju så grymmt mycket snack ^^ Men men, vi får hoppas på att det blir ett bra spel som är någorlunda likt ettan iaf. Citera
Tails_Cool Skrivet 19 April 2006 Författare Rapport Skrivet 19 April 2006 Nu e de bara nåra dagar kvar. det är inte många här som har spelat det lr? TLJ Är äventyrsspel när det är som bäst tycker jag. :cool: Citera
Putside Skrivet 19 April 2006 Rapport Skrivet 19 April 2006 (redigerat) *dubbelinlägg* Redigerat 29 April 2006 av outside enemy Citera
allied man Skrivet 30 April 2006 Rapport Skrivet 30 April 2006 Jag har det det är assbra fast det är svårt Citera
Tails_Cool Skrivet 1 Maj 2006 Författare Rapport Skrivet 1 Maj 2006 om man ska tro den svenska utgivaren så är det nu på fredag den femte maj. så man hoppas nu att det är rätt. :P Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.