Guggo Skrivet 5 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 vill gå lumpen men jag är nog för fläskig (H) me too :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 Jag klarar lumpen fysiskt, jag klarar lumpen psykiskt, jag klarar lumpen tidsmässigt, jag klarar lumpen ekonomiskt. Men det verkar så tråkigt... om ändå lumpen vore som Knasen :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gurreb Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 ska väll försöka med pansar truppen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 7 April 2006 Rapport Dela Skrivet 7 April 2006 jag vill bli bazooka snubbe. :P skojja..vettafasen..orka röra på sig jag vill köra nåt, typ panzarvagn.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 7 April 2006 Rapport Dela Skrivet 7 April 2006 Tror jag ska göra det, men det är ett par år kvar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 7 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 April 2006 Jag klarar lumpen fysiskt, jag klarar lumpen psykiskt, jag klarar lumpen tidsmässigt, jag klarar lumpen ekonomiskt. Men det verkar så tråkigt... om ändå lumpen vore som Knasen :D Lumpen har ingenting med ekonomi att göra. du behöver inte pröjsa ett öre. Tvärt om så får du betalt för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.