jerkakamel Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Finns det något program som man kan ringa till telefoner genom datorn gratis?... jag skulle vilja ha ett för jag har ett som man kan ringa bara EN MINUT ... sen måste man betala :( men nån som har gratis ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 tvekar på det hurrudu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Skype kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jerkakamel Skrivet 1 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Skype kostar om man ska ringa till fasta telefoner Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 jaså vissta jag inte ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jerkakamel Skrivet 1 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Ja men nu vet du det ;P det där programmet som man kan ringa en minut gratis heter VoIPBuster om nån ville ha det ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 Synd att skype kostar... :P men annars äger det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 (redigerat) hmm ska leta lite edit:här kanske http://www.download.com/GloPhone/3000-2349...tml?tag=lst-0-9 Redigerat 2 April 2006 av death-man Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jerkakamel Skrivet 2 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 Death-man jag ska kolla in det dära programmet sen =) .. ska bara gå till min andra dator Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 det progrmet måste man oxå betala på tror jag.. och btw jarkakamel hur får du voipbuster att funka jag har haft det i typ 2 månadser men har aldring lyckats ringa?? hur gör man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 VA!? kostar skype? Ojdå.... :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 ha ha. han använder det hela tiden och tror att det är gratis :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.