Siyuro Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 Jag fick mitt BF2: MC på julen och jag klarade spelet typ i Januari. I Februari skulle jag spela Battlefield och när jag skulle ladda så stog det efteråt laddningen misslyckades. Nåra veckor senare så gjorde jag en ny profil och sen när jag skulle testa ladda den skadade filen så var den försvunnen fast jag inte hade sparat över filen. Varför försvann filen och hur blev filen skadad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 Du kanske stängde av Ps2:an medans det sparades. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 Eller så är det fel på skivan eller PS2:et Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Siyuro Skrivet 2 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 Skivan hade inte så många repor och PS2:an är helt ok, men tack för svaren. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg