Snake_16 Skrivet 2 April 2006 Rapport Skrivet 2 April 2006 När man laddar ner filer från internet sparas dom i skrivbordet, hur jör man att dom ska sparas i mina dokument Citera
Gäst Moonwall Skrivet 2 April 2006 Rapport Skrivet 2 April 2006 (redigerat) start - den här datorn - mina dokument sen förminska föntret och dra filen från skrivbordet till mina dokument, sparat! om du vill ha en på skrivbordet OCH en i mina dokument så gör du samma sak fast innan du drar så höger klickar du på filen och trycker "kopiera", då får du en till på skrivbordet, då kan du dra en av dom till mina doku. Redigerat 2 April 2006 av RSX RSX Citera
Snake_16 Skrivet 2 April 2006 Författare Rapport Skrivet 2 April 2006 Jag vet det,men hur jör man att dom ska direkt sparas i mina dokument,som på Internet Explorer Citera
AgiLitY Skrivet 2 April 2006 Rapport Skrivet 2 April 2006 Jag tror att man kan ändra det när man har laddat färdigt nåt.Där det står vart det sparas har jag för mig att man kan ändra. Citera
CeZ Skrivet 2 April 2006 Rapport Skrivet 2 April 2006 PÅ inställningar & Filhanteraren (den som du kan titta hur långt dina filer har kommit) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.