Clean Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 Ja men det var ju med i spelet,hemma hos en flickvän(kommer inte ihåg namnet) i norra Las Venturas Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 7 April 2006 Rapport Dela Skrivet 7 April 2006 jag hjar också gjort sådär men det var länge sen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clean Skrivet 7 April 2006 Rapport Dela Skrivet 7 April 2006 jag hjar också gjort sådär men det var länge sen På PS2?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 7 April 2006 Rapport Dela Skrivet 7 April 2006 CJ, kolla noga på bilden.. Vart på ps2 hittar man space ? :P P.g.a Fuska.se's moderatorer är så töntiga får man inte posta sånt. Blev själv hybernatad och varnad för det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 CJ, kolla noga på bilden.. Vart på ps2 hittar man space ? :P Du väl att dte inte är moderatorerna som sätter reglerna, det är Admin !Sen är det ju bra, dem flesta här här ju typ 10-12 år.. Sen, jag har aldrig sett det där, det är väl till PC ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 vart ligger r3? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clean Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 vart ligger r3? Den högra spaken är det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 CJ, kolla noga på bilden.. Vart på ps2 hittar man space ? :P Ganska oerhört överdrivet att jag blir varnad och hybernatad I två veckor P.g.a jag lägger upp en bild från ett spel I ett spel forum. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg