Gäst Keyser_Soze Skrivet 2 April 2006 Rapport Skrivet 2 April 2006 Tja. någon som har provat att köra linux på xbox oxh använda xboxen som en vanlig dator? isåfall är det värt att anstränga sig för att göra det? om någon skulle vilja ha guiden så säg till så ska jag se vad jag kan göra åt saken. :D
Hackr Skrivet 2 April 2006 Rapport Skrivet 2 April 2006 Jag har inte provat det och kommer nog inte att göra det heller...
pop_pap Skrivet 2 April 2006 Rapport Skrivet 2 April 2006 lol ha xboxen som en dator? d har man ju den vanliga datorn till.. xbox ska va xbox :P
Gäst Keyser_Soze Skrivet 2 April 2006 Rapport Skrivet 2 April 2006 det är jue bara bra med en extra dator..+ att det är kul att ha linux på en windows maskin.. :P
Salzalada Skrivet 25 April 2006 Rapport Skrivet 25 April 2006 Jag har kollat runt på internet om Linux på Xbox, och det verkar vara ganska kul. Man kan ha den som en liten dator att ha på sitt rum, om farsan alltid ska ha familjedatorn osv. Jag ska iaf installera Linux när jag kollat runt tillräckligt om det...
Rekommendera inlägg