Soadavatten Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 (redigerat) Jag säljer en gubbe till Runescape startar budgivning på 50Fm Minsta budsteg 10FM Oj! Flytta det till FM-forumet...blev fel Redigerat 2 April 2006 av johanna961 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 -_- vad har den för level om jag får fråga? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soadavatten Skrivet 2 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 minns inte...ska kolla jag säger inte det än för min bästa gubbe vill jag inte sälja och den andra är inte så jättebra. Jag tänkte träna upp den lite. Jag kanske säger det imorgon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 tja om den har en total på över 300 så köper ja den annars inte.... men ja vill veta combaten annars kommer ingen köpa den......... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharky Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 ja vill veta va de e för combat... eller va den ar för skills om den e bra smithing köper jag den görna. eller om den en bra på nått annat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soadavatten Skrivet 3 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 tyvärr kan jag inte svara just nu för jag kommer inte in på min gubbe. :( fast jag kanske ska sälja min andraminns inte vilken combat och total ska kolla Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 Verkar nästan som en scam, eftersom du aldrig berättar om din gubbe. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 Om den har rune full kan jag kanske köpa den... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 jag ger 200fm om den har rune full eller nåt annat bra =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 7 April 2006 Rapport Dela Skrivet 7 April 2006 berätta då du är inte ens aktiv i den här tråden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharky Skrivet 7 April 2006 Rapport Dela Skrivet 7 April 2006 skills?combat?total? =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soadavatten Skrivet 7 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 April 2006 Sorry att jag inte varit aktiv men jag har inte haft tid men jag kollar med en gång. Vänta bara några minuter. :D får vänta lite längre... laddar skitsegt :angry: Sorry men jag kan inte komma in på min gubbe för det vill inte ladda färdigt. Jag lovar att testa imorgon.Okej! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg