Gäst newnameguy Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 (redigerat) Jag behöver en funkande cd key till half life, om du har half life och bara spelar singleplayer. Skicka din cdkey i ett pm till mig så får du ett dataprogramm på köpet. Programmet stänger av datorn åt dig (99.9% att det lyckas). EDIT:Jag vill ha en RIKTIG OCH OANVÄND + LAGLIGT KÖPT CDKEY! Redigerat 2 April 2006 av Potatisen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 Vadå stänger av datorn åt dej ? obs: §1.3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 (redigerat) Vadå stänger av datorn åt dej ? obs: §1.3 Va snackar du om 1.3? detta är inte olagligt! Att KÖPA lagliga cdkeys som ingen använder för ett dataprogramm, btw. programmet är 1 exe fil som du trycker på. sedan kan du lugnt stänga av skärmen och högtalarna, för datorn stängs av automatiskt Redigerat 2 April 2006 av Potatisen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 Köp en ny cd-key istället för att tigga om en. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 Inga Onödiga Kommentarer tack. Vill ha "jag skickar den nu" inte onödiga "tigg inte" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 Men varför tigga om en cd-key? Det är väl inte så svårt att köpa en egen istället? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 Jag har en men jag vill inte ha det där programet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 men är det inte kört om man redan reggat den på ett steam konto... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 §1.11. Ut och köp en. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg