Snake_16 Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 (redigerat) Hur vet man hur mycket minne man har?Jag vet att när jag köpte datorn hade jag 1024MB,hur kan jag veta hur mycket jag har nu?Och jag köpte det för nogra månader sen.Frogardärför jag fick meddelande och det stod"Datorn börjar få ont om minne" eller nåt sånt. Redigerat 3 April 2006 av Snake_16 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeroX_ Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 Du går in å kollar på lokal disk å kollar.. men kan ge dig en enkel väg: Gå in på "mina dokument", ta fram "lokal disk" (C:), å så kollar du till vänster längst ner, där står information på hur mycke minne datan har i helhet och hur mycke som är ledigt, lycka till! :gitarr: Du går in å kollar på lokal disk å kollar.. men kan ge dig en enkel väg: Gå in på "mina dokument", ta fram "lokal disk" (C:), å så kollar du till vänster längst ner, där står information på hur mycke minne datan har i helhet och hur mycke som är ledigt, lycka till! :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 (redigerat) efter som han sa 1024MB så måste det nog va ram minnet han menar tryck windows knappen + prause/break så ser du Redigerat 4 April 2006 av lidmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake_16 Skrivet 3 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 Ok tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.