Pelleelle Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 Jag har besegrat den där bossen som är en eld mästare(den med vingarna)och gått ner i vulkanen(eller var det är nu). Men nu har jag kommit till ett rum där det är en sån där "symbol", jag vet att man ska besegra fiender men när den är nere på nästan slutet går den inte sönder mer, och det bara fortsätter att komma heartless hela tiden(fajtades i en halvtimme). När förstörs den sista delen? :( SVARA!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 är eld mästaren Ansem eller? det är bara o döda alla heartles o sen ska du slå sönder "symbolen" som du kallade det och om den inte går och förstöra är ditt spel sönder. men det kan vara att du inte ser heartlessen för dom gömmer sig i mörkret Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 4 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 Nej, du missuppfattade nog min fråga. Eld mästaren är den som täcker ingången till vukanen. Det är i rummet där man först möter den där "bemothen" eller vad den kallades(jag menar den man möter för att nå nyckelhålet i näst sista världen). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 Måste man klara av time limit i Phills cup för att få pegasus cup? Har klarat agrabha! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 5 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 nä, det behöverman inte... <_< SVARA PÅ MIN FRÅGA!!! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DS89 Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 nä, det behöverman inte... <_< SVARA PÅ MIN FRÅGA!!! :( Jag antar att du menar hur man låser upp dörren till "Final Rest". Du måste göra precis som innan och döda de heartless som dyker upp. Om det inte dyker upp några så föreslår jag at du går tillbaka ett antal rum oför att sedan gå tillbaka. Det är den enda möjligheten som jag kan komma på iallafall. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 6 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 Jag skrev ju att jag fajtades i en halvtimme... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg