flygon Skrivet 3 April 2006 Rapport Skrivet 3 April 2006 (redigerat) Här är en guide till hur man får baby-pokemon i R/S/E. Wynaut: Visserligen får man en Wynaut i Lavaridge city men ändå. Fånga två Wobbuffet i Safari zone och ge en av dom Lax incense. Breeda dem på dagiset och kläck ägget. Nu har du en Wynaut. Man kan också fånga Wynaut på Mirage island. Azurill: Skaffa två Marill/Azumarill och ge en av dom Sea incense. Breeda den på dagiset och kläck ägget. Nu har du Azurill. Skulle uppskatta om tråden klistrades, det har varit mycket tjat om det här... Redigerat 28 Maj 2006 av flygon
SizMoLaseR Skrivet 3 April 2006 Rapport Skrivet 3 April 2006 (redigerat) Vart får man sea incise? Redigerat 3 April 2006 av scoooter
Overraild Skrivet 3 April 2006 Rapport Skrivet 3 April 2006 Den heter inte Land Incense, utan den heter Lax Incense. Och behöver verkligen en Jigglypuff hålla en Silk Scarf för att få en Igglybuff?
Gäst roxz Skrivet 4 April 2006 Rapport Skrivet 4 April 2006 (redigerat) Här är en guide till hur man får baby-pokemon i R/S/E. Igglybuff: Byt två Jigglypuff/Wigglytuff från FR/LG. Ge en av dom en Silk scarf och breeda dem på dagiset. Kläck ägget och du har en Igglybuff. Wynaut: Visserligen får man en Wynaut i Lavaridge city men ändå. Fånga två Wobbuffet i Safari zone och ge en av dom Land incense. Breeda dem på dagiset och kläck ägget. Nu har du en Wynaut. Man kanockså fånga Wynaut på Mirage island. Azurill: Skaffa två Marill/Azumarill och ge en av dom Sea incense. Breeda den på dagiset och kläck ägget. Nu har du Azurill. Det var väl alla? Skulle uppskatta om tråden klistrades. :rolleyes: sckika in på fusk istället/:lol: Redigerat 4 April 2006 av .:lol:.
flygon Skrivet 5 April 2006 Författare Rapport Skrivet 5 April 2006 vet inte om man måste ha silk scarf men det står på ett fusk. sea incense får man i spök-stället som jag inte kommer ihåg vad det heter). och du .:lol:.: lol på dig själv du!!!!!!!!!!!
Gäst 3tonfiskar Skrivet 28 Maj 2006 Rapport Skrivet 28 Maj 2006 Om man vill ha larvitar så e det bara att breeda en aggron (kille) och en tyranitar (tjej) Ifall nån undra :student: :cool:
Nami Skrivet 28 Maj 2006 Rapport Skrivet 28 Maj 2006 Det var inte alla.. Pichu: Ha 2 st Pikachu's eller 2 st Raichu's, Eller så kan man ha en Ditto och en Pikachu, även om Pikachun är en hane och om någon av dom håller i En Light Ball, så kan Pichu ha möjligheten att lära sig Volt Tackle, och Pikachu kan man ju fånga i Safarizone. Och Ditto får man från FR/LG. Cleffa: Ha 2 st Clefairy eller Clefable och ha dom i ett dagis. (man kan även använda Ditto) Dom får man från FR/LG. Magby: Ha 2 st Magmar och sätt dom i ett Dagis, du kan ha en Ditto men och breeda på dagiset. Togepi: På FR/LG så kan man få Togepi av en man på 5 Island, han finns längst upp till vänster på kartan, man måte simma igenom en vatten labyrint sen kommer man till en liten plätt där det finnsen tjej tränare och en man som ger dej ett egg, Fast mannen ger dej bara ägget om du visar en Pokemon från ditt team som du har tränat bra, men om man vill skaffa en Togepi genom dagis då måste man skaffa en Togetic. Elekid: För att få Elekid så måste man lägga in 2 st Electabuzz på ett dagis, Electabuzz kan få egg med en Ditto om Electabuzz är en hane. Man kan hitta Electabuzz på Power Plant på FR/LG. Nu tror jag det var alla.
kola_king Skrivet 28 Maj 2006 Rapport Skrivet 28 Maj 2006 (redigerat) Jag la in en Surskit kille och en Feebas tjej på dagiset, och ingen av dem gillade varandra, men en gång när jag pratade med gubben där, så hade dom lagt ett ägg! Jag tog det och gick och deltog i ett Contest i staden bredvid, sen sparade jag och stängde av. När jag sedan startade spelet igen och gick och pratade med gubben så hade de lagt ett till ägg! Jag tog ägget, sedan tog jag ut min Feebas och satte in den igen. Jag gick iväg och fiskade och sen kom jag tillbaka till gubben, och de hade lagt ett tredje ägg. Jag gick in till Verdanturf Town, sparade, stängde av och startade igen. Nu hade dom lagt ett fjärde ägg! Så nu har jag fyra ägg som jag spänt väntar på att de ska kläckas. Och nu gick jag till Slateport och gick med i ett contest, och när jag kom tillbaka så hade de fått ett femte ägg. Redigerat 28 Maj 2006 av kola king
Gäst 3tonfiskar Skrivet 28 Maj 2006 Rapport Skrivet 28 Maj 2006 Är det sant :angry: om det e det så shit en fisk med 4 ben lolhehehe :lol:
Rekommendera inlägg