Nathalie Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 Har fasnat riktigt ordentlig. Är i Neverland.. åkte dit efter jag hade vart vid monstro. Tyvärr missade jag en trinity vid Monstro som var ovanpå boten där inne, fick inte tag på den såå jag sket i den. Kom till bossen och glömde helt totalt bort den. Nu när jag ska åka tillbaka är inte Monstro där?! =(( hur tusan gör jag detta, måste jag kanske höra Halloween Town först?? Snälla nån hjälp mig, jag kommer inte komma någonstans utan att stampa på trinityn i Neverland, är inne i skeppet och har nyss pratat med Wendy och hoppade upp i nått hål i taket såå ni vet. Tacksam för hjälp pchj tips. MVH Nathalie Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 Monstro kommer tillbaks sen men man ska liksom fortsätta hela tiden. om man kommer till ett rum med en dörr till så r det att bara gå in det och om du håller på så har du snart klarat av det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 Som du sa, du måste ha klarat Halloween town först.(sen är det lite olika, ibland är han där, ibland inte :P ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 han är alltid där när man har klarat hollow bastion Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 (redigerat) Jasså?! <_< Jag har klarat hollow bastion, men jag har EN gång inte sett honom där(senaste gången altså). Redigerat 4 April 2006 av ruby king Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 allvarligt??? han har alltid varit där för mig, men jag åker alltid med warp drive, det kanske ör nått Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 Samma här Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 du har nog rätt då för bara för att jag alltid kommit till han behöver ju inte jag ha rätt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 Ja, det är ju sant... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 Måste man klara av time limit i Phills cup för att få pegasus cup? Har klarat agrabha! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 nää, det behöver man inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 Ska man göra nåt mer i agrabha efter att man låst nyckelhålet? Hur får man pegasus cup? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg