sparris Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Hur många medaljonger finns det ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sparris Skrivet 2 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 Var får man dem ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cloud_strife Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 man får en i bergen en i öknen nere i vänster på kartan , men den sista kommer jag inte ihåg... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 Du hittar den första i templet i kullarna i öst, nästa i öknen nere i sydväst och den sista i Heras Tower uppe på Death Mountain. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sparris Skrivet 4 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Jag menar inte dom... Jag menar dom man behöver boken för att läsa sen så far man en medaljong Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Jaså de! Det finns tre. En på berget, väst om Heras Tower, en i öknen (du måste resa från Dark World) och den tredje får du av när du slänger en sten i en stencirkel i vattnet norr om Dark Palace. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg