Är det någon som kan ge ett förslag på en hobby?
Nån Hobby
Den borde för övrigt stå i Intressen inte, Allmänt.
↗ till inläggetDen borde för övrigt stå i Intressen inte, Allmänt.
Okej då jag är inte så bra på sånt.
TV-Spel & Skateboard.
Kung-fu, judo- thai boxning, jet kun do m.m
↗ till inläggetKung-fu, judo- thai boxning, jet kun do m.m
Jag tror att jag nog inte gillar det.
Varför inte börja samla på något, börja samla på något som du gillar. När jag samlar på något så brinner jag för det. Därför som jag har så många kapsyler, kulor etc.
Prova att läsa manga :)
Prova att sammla registrerins skyltar först 001 sen 002 003 osv
Tack för alla förslag. Fast har inte hittat en hobby än.
Man kan ju inte riktigt ge dig förslag på Hobbys. Det utgör man själv genom vad man gillar. Eller så kan du som sagt bara börja något meningslös som att samla kapsyler eller något sådant. :/
Börja att åka skateboard. Jag gjorde det under två år.
↗ till inläggetBörja att åka skateboard. Jag gjorde det under två år.
Får se.
Du kan börja spela pingis det är kul och lätt att lära sig.
Eller som jag kanske ska börja med när jag har köpt ett lite större hus.(När jag blir större alltså)
Köpa så as mycket tågbanedelar från BRIO. Kanske lite konstigt men man får se vad som händer.
Det finns ju tusentals intressen, men börja simma vetja! Det är hur skoj som helst, säskillt när man tävlar och får göra sitt bästa.
Fiska, köra cross, skogspromenader, shoppa, spela fotboll, vara med kompisar, gå på bio, ja det finns tusentals :D
Du kan ju börja med att cykla enhjuling,det tycker jag är jätte kul. Det var svårt i början, men jag lärde mig ganska snabbt
↗ till inläggetDu kan ju börja med att cykla enhjuling,det tycker jag är jätte kul. Det var svårt i början, men jag lärde mig ganska snabbt
Nja inte nått för mig.
inlines är kul :D