Hoppa till innehåll

The Elder Scrolls 4 - Oblivion


kraden555

Rekommendera inlägg

rpg = role playing game mmorpg = massively multiplayer online role playin game... Oblivion e asbra köp det!! bästa rollspelet nånsin.. om man inte räknar me onlinerollspel då

 

Om du påstår att Oblivion är det bästa rollspelet någonsin så har du nog inte spelat föregångaren Morrowind som enligt mig tar ifrån titeln från uppföljaren.

 

I Morrowind så finns det så mycket att göra, så mycket att uträtta för olika klaner, tre olika Main Quest som baseras på en underbar djup story.

Man kan sitta tusentals timmar framför skärmen utan att sluta spela.

I Oblivion så får man hundra fantastiska speltimmar men det är det enda, för sedan så är det bara att lägga från sig spelet och hitta på något annat.

Det enda som Oblivion har som Morrowind saknade är den underbara atmosfären, och sedan det fantastiska stridssystemet.

Dock så hade Morrowind den bästa grafiken ett spel kunde nå upp till året det släpptes (2002).

 

Just därför så tycker jag att Morrowind är betydligt bättre en uppföljaren, då friheten helt enkelt får mig att fatta beslutet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...