LiQuiDe Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 jag kommer inte ihåg och min kompis undrar... :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 först ska man fiska på 3 island, sen ska man surfa runt hela 1 island, sen får man en biljett till 4 island ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 6 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 vaa...? jag fattar inte så gjorde inte jag på Leafgreen... :blink: tror inte det i alla fall... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kirk Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 ooo nej so gor man inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 6 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 tänkte la det.... :wacko: men hur gör man då...? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salsamackan Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 man ska först fånga 60 pokemon sen gå till prfessor oak så ger han dig national dex sen ska du till 1island gå till MT ember och prata med tå medlemar av team rocket så möter dom dig sen när du klarat dom ska du gå in i en grotta som dom teckte där inne hitar du en rubin som du ska ge till cellio som ger dig rainbov pass så åker du till 4-7 island :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 ja, ja vet - ja skojade bara med er i mitt första inlägg !! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 7 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 April 2006 Spam annars! <_< Tack Link 11 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
natte_bäst Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 man ska först fånga 60 pokemon sen gå till prfessor oak så ger han dig national dex sen ska du till 1island gå till MT ember och prata med tå medlemar av team rocket så möter dom dig sen när du klarat dom ska du gå in i en grotta som dom teckte där inne hitar du en rubin som du ska ge till cellio som ger dig rainbov pass så åker du till 4-7 island :blink: kan du vara snäll och säga vem cellio är :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 mm behöver veta dt med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 JAG OCKSÅ DET ÄR VIKTIGT ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 Den lilla tyska gubben som mixar och mojjar med en megabauta maskin i Pokemon Centret på One Island. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg