Kenschi Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 hej har nån sett den här filmen det verkade bra på trailern men den såg ski*t hårt Vad tyckte ni om den här filmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocos Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 har bara sett halva oss min kusin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Det finns redan en sån här tråd som ytterman har gjort.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Jag har hört att det är mycket blod i den! Det är så mycket att det är svartvitt på vissa bilder men det är ju inte säkert att det är sant! :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Det blir faktist bara svart vitt en längre tid 1 gång i filmen (storslaktar scenen) Och den e ascool länktar till vol.2!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 har bara sett halva oss min kusin Finns väll bara på bio Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocos Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 ladda ner den från nätet ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Olagligt och lamt tycker jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chain Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Man ska se den på bio, det är inte alls samma känsa att sitta framför sin flottiga lilla skärm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocos Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Man ska se den på bio, det är inte alls samma känsa att sitta framför sin flottiga lilla skärm. bio beljetter kostar det gör det inte att ladda ner från nätet också måste man ha en speciell tid när man ska på bio+man har ingen skön säng att ligge i på bio Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Ja jag vet men det är fortfarande lamt att ladda ner grejer med olagliga program.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Kill Bill rules... Som sagt :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.