Svedda Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 Jag läste att zeldaspelet kommer ut 23 november 2006 på http://www.hyrule.net/ och nu vill jag verkligen skaffa en DS lagom till dess, fast vi får väl hoppas på att det inte blir uppskjutet som twilight princess Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WiFiGamer Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 japp håller med <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 mm ja ska lätt skaffa det! men heter det phantom hourglass...? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svedda Skrivet 10 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 ja om jag inte läste fel (men det har jag väl inte gjort) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WiFiGamer Skrivet 11 April 2006 Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 (redigerat) :medieval: AAHH!! Jag vill ha det där zelda spelet nu!!!Det är så :cool: Redigerat 11 April 2006 av andresvan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svedda Skrivet 11 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 ja och jag vill ha TP nu men det är lite fel ställe att snacka om de Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mariodog Skrivet 12 April 2006 Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 Ja ska lätt köpa det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 mm har nån en bild på det? (phantom hourglass...) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 Jag hatar verkligen att det kommer ett Zelda till NDS. Eftersom jag älskar Zelda spel, kanske det tvingar mig köpa ett DS bara för det... Kan de aldrig lägga ner serien... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 Jäkla nice att det kommer Zelda till DS. Men somsagt kanske det blir uppskjutet som twilight princess.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 (redigerat) Jag hatar verkligen att det kommer ett Zelda till NDS. Eftersom jag älskar Zelda spel, kanske det tvingar mig köpa ett DS bara för det... Kan de aldrig lägga ner serien... Lägga ner Zelda serien!?!?!?! Jag hoppas det var ett skämt för ingen vill väll lägga ner Zelda lol Redigerat 20 April 2006 av Link127 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 nää! Zelda serien äger alla andra spel och konsoller!... :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg