💬
Logga in
Fuska.se

Lösenord På Mappar?

13 svar · startad · 🔒 låst

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #1

Hej!

Går det att "lösenordsskydda" en mapp? Så man måste ha ett lösen för att komma in på den?

EDIT: Har laddat ner och använder Zalzalada's program. Supernöjd! Tråden Kan låsas !

Senast ändrad:

Nivå 10 · Veteranfuskare

Ah, det känns så skönt att göra en god gärning.

http://www.download.com/Folder-Lock/3000-2...tml?tag=lst-0-3

Du kan ochså höger klicka på skrivbordet och sen nytt sen komprimerad map sen lägger du in de du ska ha i mappen sen går du in i den sen höger klickar du sen lägg till ett lösenord sen är de klart sen om du ksa lägga in en ny sak måste du ta bort lösenet sen lägga till de igen sen stänga mappen sen är de klart:D

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Du kan ochså höger klicka på skrivbordet och sen nytt sen komprimerad map sen lägger du in de du ska ha i mappen sen går du in i den sen höger klickar du sen lägg till ett lösenord sen är de klart sen om du ksa lägga in en ny sak måste du ta bort lösenet sen lägga till de igen sen stänga mappen sen är de klart:D

Precis, bättre än att ladda hem program
Nivå 11 · Veteranfuskare

Det vissta jag inte om. Ska nog testa det.

Nivå 3 · Lärling

Det är alltså om du vill ha lösenord i en .zip-fil, men det han frågade efter var om man kunde sätta lösenord på en map :)

Nivå 8 · Veteranfuskare

Man kan välja att dölja en mapp, å sen ta tillbaks den ( göra synlig ) när man vill använda den också.

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #8

Har laddat ner och använder Zalzalada's program. Supernöjd!

Tråden kan låsas

Senast ändrad:

8 Apr 2006
Nivå 1 · Novis

är det virus?

Nej, varför skulle det vara virus? :huh:

Nivå 1 · Novis

brukar vara virus på saker som ska "hjälpa windows"

Nivå 7 · Fuskare

download.com har typ inga virus

Nivå 1 · Novis

ok det viste jag int

då vågar jag ladda ned

Nivå 10 · Veteranfuskare

Frågan besvarad.

Låst.

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.