marre710 Skrivet 6 April 2006 Rapport Skrivet 6 April 2006 Hur laddar man ner nya kvarter????????????? :wacko: Var? och så undrar jag hur? Installerar man dom me package intaller som me hus eller??? Nån om vet nåt? Maila mig jag orkar inte gå in här å looka [email protected] om nån hitta nåt vore det :cool: om ni inte vill använda mail länken så copy ren här! :: [email protected] :bah: MSN: om nån undrar [ [email protected] ]
Gäst Muuu Skrivet 6 April 2006 Rapport Skrivet 6 April 2006 skriv bara i en färg nästa gång. sök på Google
marre710 Skrivet 7 April 2006 Författare Rapport Skrivet 7 April 2006 (redigerat) okej, jag ska bara skrive med en färg men vad ska man söka på på google då? dessutom hittar jag ASLDRIG de jag söker ... det suger.... finns det inte typ nån.... kvarters sida eller nåt?? :wacko: Redigerat 7 April 2006 av marre710
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 7 April 2006 Rapport Skrivet 7 April 2006 Hur laddar man ner nya kvarter????????????? :wacko: Var? och så undrar jag hur? Installerar man dom me package intaller som me hus eller??? Nån om vet nåt? Maila mig jag orkar inte gå in här å looka [email protected] om nån hitta nåt vore det :cool: om ni inte vill använda mail länken så copy ren här! :: [email protected] :bah: MSN: om nån undrar [ [email protected] ] Ja du...du orkar inte kolla här men du orkar skriva allt i 100 olika färger, det var inte dåligt.
marre710 Skrivet 8 April 2006 Författare Rapport Skrivet 8 April 2006 Ha ha jätte kul* ja överdrev väl men i alla fall undrar jag om det finnsnån kvarters sida på nätet om man vill ha möbler å hus rekomenderar jag Parsimonious
CeZ Skrivet 9 April 2006 Rapport Skrivet 9 April 2006 Jag tror tom. att man inte får skriva mede färger om det inte e nödvändigt.
marre710 Skrivet 11 April 2006 Författare Rapport Skrivet 11 April 2006 SNÄLLA!!!!!!!!!!!!!!!!!! SLUTA TJATA OM DET DÄR MED FÄRGER OCH HJÄLP MEJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :evil:
General.Andre Skrivet 11 April 2006 Rapport Skrivet 11 April 2006 Asså , du kan ladda ner mycket från http://Sims.se/com vet inte riktigt :P
Rekommendera inlägg