Svedda Skrivet 7 April 2006 Rapport Dela Skrivet 7 April 2006 (redigerat) Jag tycker det är dags för gamecubeforumet kommer säkert bli överfull med en massa frågor när Twillight princess kommer ut och det är ju snart (enligt mig) Tycker ni samma sak? Redigerat 7 April 2006 av Svedda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 7 April 2006 Rapport Dela Skrivet 7 April 2006 Ja det blir förmodligenså Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knölföda Skrivet 7 April 2006 Rapport Dela Skrivet 7 April 2006 varför bara inte göra ett Zelda formum som man kan snacka om alla zelda spel B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svedda Skrivet 7 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 April 2006 bra ide men tror du att dom gör de? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Triforceh Skrivet 7 April 2006 Rapport Dela Skrivet 7 April 2006 Hällre ett SSBM subform. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 7 April 2006 Rapport Dela Skrivet 7 April 2006 Pokémon spelen e ju väldigt populärt blan gba och pokemon har ett eget forum så man får ju hoppas på att det blir ett forum till Twilight Princess. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 7 April 2006 Rapport Dela Skrivet 7 April 2006 Jo, Twinlight Princess kommer nog att få ett ;) Men inte nu, typ, när spelets släpps Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WiFiGamer Skrivet 7 April 2006 Rapport Dela Skrivet 7 April 2006 Jo, Twinlight Princess kommer nog att få ett ;) Men inte nu, typ, när spelets släpps Jag ska få det i den här månaden. :lol: Kanske om en vecka... Det är så himla :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Triforceh Skrivet 7 April 2006 Rapport Dela Skrivet 7 April 2006 Det har inte kommit den här månaden, eller den här veckan.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 7 April 2006 Rapport Dela Skrivet 7 April 2006 Lite tidigt att tänka på tycker jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 ssbm tar ju typ upp hela gamecube forumet! bättre att göra ett ssbm sub-forum istället ;) zelda finns ju på typ alla konsoller! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 Zelda finns bara på konsoller av nintendo... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg