Targon Skrivet 7 April 2006 Rapport Dela Skrivet 7 April 2006 1.Hur går man Upp I Combat Skills 2.Hur får man den dära saken så att man kan fixa 20 bommullsaker till Farmer eller nått sånt iaf :medieval: :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharky Skrivet 7 April 2006 Rapport Dela Skrivet 7 April 2006 för att fixa skills och combat, träna slås mot goblin tryck på dom för att ttackera sen när du slåss och skadar nått, då får du experiens när du har tillräckligt mycke experiens går du upp en combat lv.skills e samma sak nästan fasstom du tillexempel skulle träna fishing köp dej ettfiskespö om du inte redan har,gå till ett fiskning ställe och tryck på spöt och fishing spott så fiskar gubben, du får experiens och går upp i fishing lvl. Hoppas att de va bra Hjälp! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Targon Skrivet 8 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 för att fixa skills och combat, träna slås mot goblin tryck på dom för att ttackera sen när du slåss och skadar nått, då får du experiens när du har tillräckligt mycke experiens går du upp en combat lv.skills e samma sak nästan fasstom du tillexempel skulle träna fishing köp dej ettfiskespö om du inte redan har,gå till ett fiskning ställe och tryck på spöt och fishing spott så fiskar gubben, du får experiens och går upp i fishing lvl. Hoppas att de va bra Hjälp! :) Jaaa de vare men du hur äre man får den dära saken som man kan shear sheepen asså Questen Shear Sheep Hur får man den? :medieval: :meddum: :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 Du måste ha en sax, eller något sånt.. Du kan köpa det i affären. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Targon Skrivet 8 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 Du måste ha en sax, eller något sånt.. Du kan köpa det i affären. ;) Vart då? :meddum: :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 Spelar du ens RS ? :huh: Hur kan du inte veta vart affären är ?! Den finns på flera ställen, Falador, Varrock och Al-Kharid är några av ställena. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Targon Skrivet 9 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 Spelar du ens RS ? :huh: Hur kan du inte veta vart affären är ?! Den finns på flera ställen, Falador, Varrock och Al-Kharid är några av ställena. Jag spelar och jag e ny haru nått emot att jag kanske behöver liite hjälp eller får man inte de :P och du jag hittade affärena i lumbrudge och varrock igår :P SÅ GNÄLL f*n INTE :P Bara för att du har kört de mer än mig :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 1. Man tränar i Str, atk eller def för att gå upp i combat skills. Combat skillen kan du se längst ner på skill sidan. 2. Vet ej hur du menar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 12 April 2006 Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 Du går till en genaral store (finns i varrock al kharid falador adgeville men varrock är du nog i) Det är ett sånt här märke på kartan fast guldigt: $ Där finns shears för högst 2 gp sen går du och klipper får utanför varrock (söder om varock i en inhängnat område) som du tar till barbarian village (väster om varock) där du hittar en spinning wheel. använd får skinnet (20 st) med spinning wheel och gör bommul och gå det sen till farmer så är questet klart. Lycka till ;) Så mycke bättre beskrivning kan ja ej få till :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg