Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 7 April 2006 Rapport Skrivet 7 April 2006 (redigerat) Jag ska skaffa 3starka lv.50 pokemon men jag vet inte vilka jag ska fixa. Jag hadde tänkt att EV träna dom och ge dom bra tms m.m. Har ni några tips på några bra som som jag kan skaffa? Inga legendariska heller.Jag vill ha några som kan samarbeta som t.ex. en Altaria som är EV tränad lite i snabbhet och som använder perish song och när den har gjort det så kan man ta fram sin Defense EV tränade Shuckle och använda den i 3 omgångar tills motsåndaren dör. då lär man klara sig bra i alla fal. Typ såna tips vill jag ha (jag ska ha dom i battle frointer alltså) Redigerat 7 April 2006 av tvspelsrobert3
flygon Skrivet 7 April 2006 Rapport Skrivet 7 April 2006 hm... svårt att säga... typ: salamence eller flygon typhlosion eller camerupt lapras eller feraligatr men tips var lite svårare... EV träna typhlosion i speed eller camerupt i defense... EV träna lapras i sp.def eller feraligatr i attack... EV träna salamence i sp.att eller flygon i attack...
kirk Skrivet 8 April 2006 Rapport Skrivet 8 April 2006 anvand ninjask med swords dance typ 3 ggr och sen baton pass.. fast ev trana hans defense
Snooze Skrivet 8 April 2006 Rapport Skrivet 8 April 2006 Testa detta teamet. Shuckle. EV tränad :Def/Sp Def/ HP Att : Toxic, Protect , double team, rest Charizard . Ev Tränad : Sp Att, Hp, Att Att : Flamethrower, Earthquake, Fly, double team. Meganium : Ev Tränad : Sp Att, Speed, Sp Def Att : Sunny Day, Solarbeam, Syntheis, Bodyslam. Shuckle använder du bara om du har riktigt mycket problem med en pokemon. Innan du släpper ut Charizard använd meganium och dens Sunnyday. Det gö att charizards eld attacker blir starkare.
Rekommendera inlägg