Putside Skrivet 8 April 2006 Rapport Skrivet 8 April 2006 Jo det är så att jag nyss har börjat använda mig av Photoshop cs ( på svenska ) och har en liten fråga till er kunniga: Hur klipper man ut en bild ( render ) och lägger in den på sin egna ps-bild ? Någon som kan vara schysst å göra en Tutorial kanske ? Obs:Gärna en på svenska // Tack på förhand Citera
Simpsons Skrivet 8 April 2006 Rapport Skrivet 8 April 2006 använd clone stamp, eller magnetic lasso tool, wand kan också funka Citera
Gäst newnameguy Skrivet 8 April 2006 Rapport Skrivet 8 April 2006 magnetic lasso tool Den är perfekt om du vill klippa ut renders Citera
Putside Skrivet 8 April 2006 Författare Rapport Skrivet 8 April 2006 Man tackar, men när jag ska klistra in den på min egna bild, hur gör jag då ? Fick reda på att man öppnade två bilder samtidigt å bara lade över den men det funkar inte :/ Citera
Gäst Elite Skrivet 8 April 2006 Rapport Skrivet 8 April 2006 Annars när du klippt ut din render så trycker du CTRL + X sen CTRL + C, sedan väljer du ditt andra dokument (som du vill få in rendern i) och trycker CTRL + V. Citera
Gäst roxz Skrivet 12 April 2006 Rapport Skrivet 12 April 2006 för mig blir det bara en markering... vad ska jag göra Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.