mizz_azze Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 hejsan är det någon som vet hur man klarar den första bossen på dark cloud (dran). svara snälla jag behöver verkligen hjälp. skicka gärna svaret till min hotmail [email protected]. skulle vara sååååååååååååååååå tacksam ifall nån hjälpte mej!!! :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CodeName Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 Du kan ju också testa att hitta någon sorts faqs påwww.gamefaqs.com Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hacker Timpa Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 ååå det va as lenge sen jag körde det spelet skulle vilja köpa det men hittar det inen stans... är det någon som vet var man kan köpa det??? Skulle bli jätte glad... :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 dark cloud..?? mena du darkchronicle? eller så är det andra spelet men om det är dark cloud så är väl den första bossen sån där skeleton fast större än de nomala? Först ska du vänta tills den attackera sen gör volt bakåt så stormar han sen mot dig då aktar du i sidan och slå han endast 2ggr gör detta snabbt annars tar du på krafterna och glöm inte tar bröd om du bli skada och har med dig vatten annars går det inte äta om du bli törstig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg