cola Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 här har jag tänkt att man kan skriva om alla nya spel som kommer osv istället för att det blir en massa onödiga ämnen :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 en massa onödiga ämnen, det är mej du tänker på va :meddum: :P ja jag har ju redan gjort trådar om bra spel jag vet kommer så... men jag kan skriva här om jag ser nåra fler ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cola Skrivet 10 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paranoxx Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 jaha detta var väl en väldigt nödvändig tråd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 11 April 2006 Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 jag ser ironi i din text :P Att Grand Turismo 4 kommer till PSP blir nog ganske coolt. Grand Turismo är ju väldigt bra bilspel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cola Skrivet 11 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 fast forza e bättre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 11 April 2006 Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 men eftersom garnd turismo 4 inte har släppts ännu kan du ju inte veta om forza motorsport är bättre ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg