SPEL NISSEN EMILITO Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 tja! jag vet inte vad en g/s boll är och vet inte vart man får den plz säg vart jag kan få tag iden så jag kan fånga celebi tack! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 Kan endast få på Pokemon crystal japansk version + att du behöver en mobil adepter och klara ett spel 3 gånger på rak och sedan svara alla rätt på 10 frågor. Mer info finns på http://www.serebii.net Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SPEL NISSEN EMILITO Skrivet 9 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 tack! för jag har letat i tre månader i onödan i såfall :unsure: :huh: :cry: :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 12 April 2006 Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 Telefonadapter, crystal japansk. Inget "klara spelet tre ggr". Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 12 April 2006 Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 (redigerat) Telefonadapter, crystal japansk. Inget "klara spelet tre ggr". How to get te GS ball The nurse stops you on your way out. She says that if you can pass the test of collecting 16 badges, then you may have the GS Ball. Travel and collect the rest of the 16 Badges. Next, you must play and win the Chieko and Dice Game 3 times in a row. Then, you must correctly answer the 10 card quiz When you leave the PCC, you will receive the GS Ball. However, the GS Ball is a mysterious item, and cannot be used on Wild Pokémon. Instead, you must take it to an expert on Poké Balls. Var det nåt du ville? Infon är från Serebii.net och jag tror att dom och jag vet mer än dig. Redigerat 12 April 2006 av tvspelsrobert3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 13 April 2006 Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 Jag tyckte att det stod "klara spelet" istället för "klara ett spel". Jag läste väl fel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg