Gäst Elite Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 Eftersom den förra tråden bröt mot §1.7 så gör jag en ny. OBS! Kom ihåg att inte chatta i tråden och bilderna som ni gjort inte får ha ett sexuellt anspelande! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
miniman Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 här är två eller tre kommer ej ihåg lol :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 (redigerat) här är två eller tre kommer ej ihåg lol :P Mycket fina bilder :) jag kanske kommer med några snart Redigerat 9 April 2006 av Potatisen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 en bild här,jag hängde upp en combine :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 jag kommer med några bilder snart rolig bild på super combine killen :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 @ miman: 1:an var bäst :P. @ bloodman: Haha, den var bra gjord :D. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 Alla era bilder är helt värdelösa. Dessa plus alla dom i den andra tråden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
miniman Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 litte onödigt men jaja jag ska göra en bild snart jag vet inte riktigt hur den ska va men vett någon hur man flyger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 Alla era bilder är helt värdelösa. Dessa plus alla dom i den andra tråden. Gör en bättre själv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 (redigerat) Gör en bättre själv? bara att ta en bild på gm_construct utan nåt i den så är den bättre än era. Skaffa ett liv? kanske, ni kanske kan skaffa lite smak, ni ser nån skitbild gjord på 14.7 sekunder, knappt rolig eller nåt o tycker den e "skitrolig" eller "f*n va bra!" Man kan f*n spy på er. Förresten finns BRA garrysmod comics o sånt på www.phwonline.com De är så myckey bättre än alla era tillsammans att era knappt skulle existera i jämförelse. -EDIT- Förresten, JA jag måste vara kaxig, det är för att jag har RIKTIGA åsikter om saker som ni tycker är rent fantastiska. PontarN o Boba-Fett, ni tyckte en bild på en j*vla combine soldat me en balong i vardera lem är "rolig bild " (roligt, mm mycket) "Haha, den var bra gjord" (mm jätte!), det är nåt jag kan skratta gott åt. kul för dig då. -edit- ett nytt exempel.. http://forum.fuska.se/Garry_s_Mod_Bilder-t61350-s84.html nån bild av Quazar, breen sitter på nå mysko sätt o en zombie flyger mot honom, nog klar på mindre än dom där 14.7 sekunderna. Sen så kommer då PontarN o Boba-Fett o tycker den e BRAAAA. jag skulle gärna vilja veta vad som var bra eller roligt me den.. snälla. Redigerat 9 April 2006 av Kaktus-Killen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 (redigerat) Gör en bättre själv? bara att ta en bild på gm_construct utan nåt i den så är den bättre än era. Skaffa ett liv? kanske, ni kanske kan skaffa lite smak, ni ser nån skitbild gjord på 14.7 sekunder, knappt rolig eller nåt o tycker den e "skitrolig" eller "f*n va bra!" Man kan f*n spy på er. Förresten finns BRA garrysmod comics o sånt på www.phwonline.com De är så myckey bättre än alla era tillsammans att era knappt skulle existera i jämförelse. -EDIT- Förresten, JA jag måste vara kaxig, det är för att jag har RIKTIGA åsikter om saker som ni tycker är rent fantastiska. PontarN o Boba-Fett, ni tyckte en bild på en j*vla combine soldat me en balong i vardera lem är "rolig bild " (roligt, mm mycket) "Haha, den var bra gjord" (mm jätte!), det är nåt jag kan skratta gott åt. Men du som har så perfekt humor kan väl ta den och dra tillbaka till ditt www.phwonline.com! Redigerat 10 April 2006 av Boba-Fett Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 Exakt, men inge mer off-topic. @ Kaktus-Killen: Håll dig ifrån denna tråd ifall du blir så irriterad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg