Hoppa till innehåll

Garry's Mod

Gäst Elite

Rekommendera inlägg

Gäst Elite

Eftersom den förra tråden bröt mot §1.7 så gör jag en ny.

OBS!

Kom ihåg att inte chatta i tråden och bilderna som ni gjort inte får ha ett sexuellt anspelande!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 26
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst newnameguy

här är två eller tre kommer ej ihåg lol :P

Mycket fina bilder :) jag kanske kommer med några snart Redigerat av Potatisen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Kaktus-Killen

Gör en bättre själv? bara att ta en bild på gm_construct utan nåt i den så är den bättre än era.

Skaffa ett liv? kanske, ni kanske kan skaffa lite smak, ni ser nån skitbild gjord på 14.7 sekunder, knappt rolig eller nåt o tycker den e "skitrolig" eller "f*n va bra!"

Man kan f*n spy på er.

Förresten finns BRA garrysmod comics o sånt på www.phwonline.com

De är så myckey bättre än alla era tillsammans att era knappt skulle existera i jämförelse.

-EDIT-

Förresten, JA jag måste vara kaxig, det är för att jag har RIKTIGA åsikter om saker som ni tycker är rent fantastiska.

PontarN o Boba-Fett, ni tyckte en bild på en j*vla combine soldat me en balong i vardera lem är "rolig bild " (roligt, mm mycket) "Haha, den var bra gjord" (mm jätte!), det är nåt jag kan skratta gott åt.

kul för dig då.

-edit-

ett nytt exempel..

http://forum.fuska.se/Garry_s_Mod_Bilder-t61350-s84.html

nån bild av Quazar, breen sitter på nå mysko sätt o en zombie flyger mot honom, nog klar på mindre än dom där 14.7 sekunderna.

Sen så kommer då PontarN o Boba-Fett o tycker den e BRAAAA. jag skulle gärna vilja veta vad som var bra eller roligt me den.. snälla.

Redigerat av Kaktus-Killen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gör en bättre själv? bara att ta en bild på gm_construct utan nåt i den så är den bättre än era.

Skaffa ett liv? kanske, ni kanske kan skaffa lite smak, ni ser nån skitbild gjord på 14.7 sekunder, knappt rolig eller nåt o tycker den e "skitrolig" eller "f*n va bra!"

Man kan f*n spy på er.

Förresten finns BRA garrysmod comics o sånt på www.phwonline.com

De är så myckey bättre än alla era tillsammans att era knappt skulle existera i jämförelse.

-EDIT-

Förresten, JA jag måste vara kaxig, det är för att jag har RIKTIGA åsikter om saker som ni tycker är rent fantastiska.

PontarN o Boba-Fett, ni tyckte en bild på en j*vla combine soldat me en balong i vardera lem är "rolig bild " (roligt, mm mycket) "Haha, den var bra gjord" (mm jätte!), det är nåt jag kan skratta gott åt.

Men du som har så perfekt humor kan väl ta den och dra tillbaka till ditt www.phwonline.com!

Redigerat av Boba-Fett
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...