LiQuiDe Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 jag vill ha en stark vatten pokemon till Emerald men jag vet inte vilken...vill gärna ha seadra/Kingdra men finns det någon annan...? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst pokemaster1 Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 Wailord! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 9 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 ja kanske men jag gillar inte han så mycket nån mer...? :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst pokemaster1 Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 kyogre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 9 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 ja men ingen legendarisk... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 Milotic,Kingdra,Wailord,Blaistoise,Swampert,Frelegatior,Kyogre,Gyrados,politoed,Suicine,Walrein,. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst pokemaster1 Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 sharpedo, då! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 9 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 (redigerat) Tack!...nu vet jag men hur fångade man Feebas nu igen...? när man skulle utveckla skulle den få fullt i Beauty vaa...? ojj sry det fanns redan en klistrad tråd om det så ni behöver inte svara tråden kan låsas... :D Redigerat 9 April 2006 av _Kakashi_ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 11 April 2006 Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 hm.. poliwrath,ludicolo,speheals sista utveckling... oj såg inte vad du skrev KK... sorry! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 11 April 2006 Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 hm.. poliwrath,ludicolo,speheals sista utveckling... oj såg inte vad du skrev KK... sorry! Speals sista heter Walrein.Poliwrath tycker jag e bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 12 April 2006 Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 Milotic, Politoed. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 12 April 2006 Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 LOL, ingen säger Starmie... Men den och Milotic är bäst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg