Agito Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 i vilken ordning ska man ta dom stor eller liten en sak tilljag är nu vid faryn vid jabu jabu jag har spelat zeldas lubully och hört klinget(jag är liten och har inte klarat fire tempele) men ingen kommer fram ska man typ skänka nåt eller svara så snabt som möjligt tack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 asså...det funkade för kig att ta den som liten..du åste spela zelads lullaby..jag vet inte vad du gjort för fel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 2 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 inte ja heler jag går in (farry fontanen vid jabu jabu som liten) går fram stäler mig FRAMFÖR trianglen och speler zeldas lubely och väntar men inget händer hur långt måste man va??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 kommer det fram ett sånt där Not blad och sen hörs det där mystiska ljdet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 2 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 när ja tar fram orcianan kommer det fram ett sånt där blad om det är det du menar :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 man måste gå till den fairyn på death mountain först, sen kan man ta dom i vilken ordning som helst... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 2 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 men menar ni när man ska använda megneton hamer eller i dead monten crater Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 asså efter att du klarat Dodongo ska du spränga en vägg (när du är liten) nära där Biggoron är när man är stor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 4 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 jag har tagit tre st nu den där spin dubel magi och dins fire Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 det är u bara två...men i allafall finns det en massa fler Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 5 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 nu har ja möt fyra den där vid bigron när han står upp den där ine i death monten crater den där vid jabu jabu och den vid hydle castel(som liten) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 jahapp...jag har tagit alla... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg