Winjaaa Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 Hej jag undra om ni vet vad alla bossar heter och hur dom ser ut PS om ni har en bild på en boss så lägg ut den Kom igen svara här jag vill veta vad alla bossar heter och hur dom ser ut Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
john97 Skrivet 12 December 2006 Rapport Dela Skrivet 12 December 2006 en boss är en massa shrobbs och en bomb och tar man dom två som håller bomben längst bak så rullar bomben bak och en commander shrobb kommer fram och man får slåss mot honom och efter några ronder mot commander shrobb så kommer dom med bomben tillbaka. :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
john97 Skrivet 12 December 2006 Rapport Dela Skrivet 12 December 2006 en boss är en massa shrobbs och en bomb och tar man dom två som håller bomben längst bak så rullar bomben bak och en commander shrobb kommer fram och man får slåss mot honom och efter några ronder mot commander shrobb så kommer dom med bomben tillbaka. :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 4 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2007 Swiggler: en shroob Wiggler. du möter honom i vim factory Svårighetsgrad 3/10 sunnyciad:jag tror den heter så. ett ägg med ögon och tentakler. du möter han i yobs belly. svårighetsgrad 5/10 det var TVÅ bossar kommer med fler... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Winjaaa Skrivet 4 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2007 Behöver ej veta har redan varvat det och sålt det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg