Hoppa till innehåll

The Eldar Scrolls Iv: Oblivion

Gäst Samus aran

Rekommendera inlägg

Gäst Kaktus-Killen

Mjau.

Jag kan inte starta spelet. :(

Det kommer upp en ruta om skicka felrapport. Mitt grafikkort heter NVIDIA GeForce4 MX 440 with AGP8x, kan det vara det som dummar sig? :/

testa ett grafikkort som inte får dålig fps på spel som Half-Life 1.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 29
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Gäst Samus aran

(jag vet att jag skriver samma meddelande flera ggr. men jag behöver svaren snabbt och kommer göra det såatt ingen missar mina frågor)

kan nån svara på frågorna

1.när man ska göra potions, måste ingredientserna göra somma saker för att man ska kunna göra potion eller gift. Eller så kan nån bara vara sjyst och förklara hur man gör. Jag har testat göra själv men man kunde inte trycka på "create" knappen... va e det för fel????

Jag har alla Apparatus. Mortar & pestle, Alembic, calcinator och alembic. Göar varje Apparatus speciela saker ???

2.min willpower och intelligence är röd. det står i instruktions boken att det blir röd om man e sjuk ir liknande. var kollar man va de e för sjukdom och hur man får bort den.

Redigerat av Samus aran
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Samus aran

tack

min willpower och intelligence är röd. det står i instruktions boken att det blir röd om man e sjuk ir liknande. var kollar man va de e för sjukdom och hur man får bort den.... <_<

hmm

om man kollar på gamefaqs, TES IV:O, under training guide så står det var man kan träna sina skills.

det finns low lvl skills . mid lvl skills o master lvl skills.

när man ska träna på amster skills så vill dom att man ska göra något men hur f*n får man dom att börja dialogen????? hur gör amn för att dom ska träna en??

Redigerat av Samus aran
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Samus aran

ja har f*n snaka me dom o de gillar mig. jag har 80 i den där gilla-mig grejen

o varför går jag inte upp från journeyman till expert i blade. min blade skill e på 80

Redigerat av Samus aran
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 1 månad senare...

sjyssst.

kan nån svara på första frågan då

när man ska göra potions, måste ingredientserna göra somma saker för att man ska kunna göra potion eller gift. Eller så kan nån bara vara sjyst och förklara hur man gör. Jag har testat göra själv men man kunde inte trycka på "create" knappen... va e det för fel????

Jag har alla Apparatus. Mortar & pestle, Alembic, calcinator och alembic. Göar varje Apparatus speciela saker ???

När du tagit tex. Corn och sen tar du på den andra raden och då kommer det upp tex. Carrot, Tomato, Watermelon eller Apple. Trycker du på att visa alla andra sakerna kommer det komma upp saker som inte fungerar helt enkelt. Så ska du göra en restore fatitude dryck så ta något som det står Restore Fatitude och en annan ingrediens som det står Restore Fatitude på. Enkelt! (själv har jag 83 i skill i Alchemy för tillfället B) )

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1. kan nån säga var man hittar glass armor

2. går det att joina the blades utan att man har gjort "find the heir"

1. Du hittar bättre saker broende på din level helt enkelt. Sakerna i affärerna ändrar sig också broende på din level men det bästa sättet att hitta bättre armor är att göra olika typer av ruiner och oblivion portar. Jag hittade en expert mortar and pestler i en oblivion port. :D

2. Tror inte det...

Redigerat av Hero
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...