Gäst Kaktus-Killen Skrivet 13 April 2006 Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 Mjau. Jag kan inte starta spelet. :( Det kommer upp en ruta om skicka felrapport. Mitt grafikkort heter NVIDIA GeForce4 MX 440 with AGP8x, kan det vara det som dummar sig? :/ testa ett grafikkort som inte får dålig fps på spel som Half-Life 1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 13 April 2006 Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 (redigerat) (jag vet att jag skriver samma meddelande flera ggr. men jag behöver svaren snabbt och kommer göra det såatt ingen missar mina frågor) kan nån svara på frågorna 1.när man ska göra potions, måste ingredientserna göra somma saker för att man ska kunna göra potion eller gift. Eller så kan nån bara vara sjyst och förklara hur man gör. Jag har testat göra själv men man kunde inte trycka på "create" knappen... va e det för fel???? Jag har alla Apparatus. Mortar & pestle, Alembic, calcinator och alembic. Göar varje Apparatus speciela saker ??? 2.min willpower och intelligence är röd. det står i instruktions boken att det blir röd om man e sjuk ir liknande. var kollar man va de e för sjukdom och hur man får bort den. Redigerat 14 April 2006 av Samus aran Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake_16 Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 Engredieserna måste ha samma effekt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 (redigerat) tack min willpower och intelligence är röd. det står i instruktions boken att det blir röd om man e sjuk ir liknande. var kollar man va de e för sjukdom och hur man får bort den.... <_< hmm om man kollar på gamefaqs, TES IV:O, under training guide så står det var man kan träna sina skills. det finns low lvl skills . mid lvl skills o master lvl skills. när man ska träna på amster skills så vill dom att man ska göra något men hur f*n får man dom att börja dialogen????? hur gör amn för att dom ska träna en?? Redigerat 14 April 2006 av Samus aran Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake_16 Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 du måste prata med dom så att dom börjar gilla dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 Gå till en kyrka och bikta dej då försvinner sjukdomen, eller så dricker du en dryck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 (redigerat) ja har f*n snaka me dom o de gillar mig. jag har 80 i den där gilla-mig grejen o varför går jag inte upp från journeyman till expert i blade. min blade skill e på 80 Redigerat 16 April 2006 av Samus aran Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hero Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 sjyssst. kan nån svara på första frågan då när man ska göra potions, måste ingredientserna göra somma saker för att man ska kunna göra potion eller gift. Eller så kan nån bara vara sjyst och förklara hur man gör. Jag har testat göra själv men man kunde inte trycka på "create" knappen... va e det för fel???? Jag har alla Apparatus. Mortar & pestle, Alembic, calcinator och alembic. Göar varje Apparatus speciela saker ??? När du tagit tex. Corn och sen tar du på den andra raden och då kommer det upp tex. Carrot, Tomato, Watermelon eller Apple. Trycker du på att visa alla andra sakerna kommer det komma upp saker som inte fungerar helt enkelt. Så ska du göra en restore fatitude dryck så ta något som det står Restore Fatitude och en annan ingrediens som det står Restore Fatitude på. Enkelt! (själv har jag 83 i skill i Alchemy för tillfället B) ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandman Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 (redigerat) 1. kan nån säga var man hittar glass armor 2. går det att joina the blades utan att man har gjort "find the heir" Redigerat 15 Juni 2006 av Blutgizé Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hero Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 (redigerat) 1. kan nån säga var man hittar glass armor 2. går det att joina the blades utan att man har gjort "find the heir" 1. Du hittar bättre saker broende på din level helt enkelt. Sakerna i affärerna ändrar sig också broende på din level men det bästa sättet att hitta bättre armor är att göra olika typer av ruiner och oblivion portar. Jag hittade en expert mortar and pestler i en oblivion port. :D 2. Tror inte det... Redigerat 16 Juni 2006 av Hero Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_Ghost Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 Ett bra sätt att få gratis armor är att gå med i dark brotherhood Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Logiteck Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 När man typ klarat spelet lr jag tror det iaf så kommer den stora jätten in i Imperial City, men ska tända draken. Då kommer den stora draken, men sedan dör jätten och han blri till sten draken, vad ska man göra sedan? Är allt slut då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.