💬
Logga in
Fuska.se

Överskattade Spelare

51 svar · startad

Henry får väl många utmärkelser?

Han är den franska versionen av George Best, livs-farlig inom straff-området.

Clarence Seedorf (Fel-stavat?) är överskattad.

Han är gammal, orkar knappt springa, spelar i ett av världens bästa lag (Milan) men har fortfarande respekt.

Han är usel, ingen drivkraft kvar...

Den unga Seedorf man såg på TV hade lite stake åtminstone.

Nivå 0 · Nykomling

Larath, Messi är väl överskattad ?

håller inte med, messi är ett framtids löfte som kom till barca bara för att han blev tvungen, vid typ 14 år ålder(för att opereras, hans föräldrar kunde inte betala så dom lät en storklubb göra det åt dom) så överskattad är han inte men en talang är han.

Ronaldinho kanske inte är snabbast, men han är bäst(näst bäst enligt mig, Henry är bättre) i världen på finter i "hög" fart.

Henry är dessutom mobbad av medie, gör aldrig mål i stora matcher och viker ner sig sägs det, som efter 2-2 mot chelsea, henry hade gjort 2 mål men allt folk snackade om var hans miss i slutminuterna. Stackars lirare.

Senast ändrad:

3 Jun 2006

Zlatan är rätt överskattad, spelar bland världens bästa lag men ändå så usel.

Nivå 0 · Nykomling

.

Senast ändrad:

4 Jun 2006
Nivå 0 · Nykomling

Är det bara jag som tycker att Henry är överskattad? Han spelar skitbra i Premier League mot kassa lag men i Champions League kan han försvinna helt ur matcherna. (Undantag den här Champions League-finalen.)

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Är det bara jag som tycker att Henry är överskattad? Han spelar skitbra i Premier League mot kassa lag men i Champions League kan han försvinna helt ur matcherna. (Undantag den här Champions League-finalen.)

Nu måste du väl ändå skämta med mig?

Henry är Arsenal's absolut bästa spelare och en av Premier League's bästa spelare däremed också.

Han försvinner i princip aldrig ur matcherna när han spelar för Arsenal.

Dock så blir han "osynlig" i stora mästerskap som EM och VM då han helt kan försvinnar ur macthen.

7 Jun 2006
Nivå 0 · Nykomling

Zlatan är överskattad.

9 Jun 2006
Nivå 0 · Nykomling

Det är vel så att Ronaldinho är stark och bra på att accelalera (stavning).

Han är snabb när det gäller :)

Överskattad? Beckham, självklart <_<

Såg nån att han skulle få välja ut tidernas bästa Vm-elva? Han valde sig SJÄLV i stället för Pelé, världens genom tidernas bästa fotbolls spelare :o tappade hackan då :blink:

Senast ändrad:

10 Jun 2006
Nivå 0 · Nykomling

Pelé är ju inte lika bra som han var i sin ungdom, faktum är att han inte alls är i form då han slutat med fotbollskarriären.

Sedan så har väl Beckham en egen åsikt om saker och ting, han är precis som alla andra en vanlig männsika.

Nivå 0 · Nykomling

Jo, men ändå, lite egoistiskt var väl det?

Det spelade ju heller ingen roll när dom spelade, han skulle bara ta ut dom elva som har presterat bäst i VM genom tiderna. ;)

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Alltså Henry var densom slet mest under hela sesongen ditt ägg.

12 Jun 2006
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Mest överskattade spelare i världen: Zlatan Ibrahimovic.

Maken till egoistisk snorunge & individualist får man leta efter.

Han får spela av någon j*vla anledning som ingen begriper, han utför ju ingenting i Juventus!

Han är fortfarande en gud i svenska medier trots att han inte gjort ett skit det senaste året.

Nej, hellre Allbäck än Zlatan i VM.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in