Gäst Xray Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Skrivet 1 Februari 2004 Jag tycker forumet har blivit saktare... nån som också tycker det? :huh: Citera
Gäst YoTo Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Skrivet 1 Februari 2004 NEJ! Den är snabbare men förra är sämre än denna! Citera
MahL Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Skrivet 1 Februari 2004 jag tycker att det går snabbare nu Citera
Gäst Sandkaka Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Skrivet 1 Februari 2004 Jag märker ingen skillnad heller, men den förra var snyggare enligt mig. Citera
mr.best Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Skrivet 1 Februari 2004 knapparna anmäl och citera sitter på olika stellen. ta samm a ;) Citera
Gäst YoTo Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Skrivet 1 Februari 2004 Men alla knappar sitter på olika ställen för det här är inte överhuvudtaget ett phpBB forum så det är i stort sett omöjligt att knapparna sitter på samma ställen. Citera
MahL Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Skrivet 1 Februari 2004 Men alla knappar sitter på olika ställen för det här är inte överhuvudtaget ett phpBB forum så det är i stort sett omöjligt att knapparna sitter på samma ställen. men det är ju inte svårt att lära sig vart de sitter alla för att jag hittar alla rätt så lätt just nu, men om admin ändrar på vart de ska sitta om han kan det så blir det nog mer problem Citera
incognito Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Skrivet 1 Februari 2004 Man får ju använda ögonen. Det står ju "Citera" och "Anmäl" på knapparna. Citera
Gäst Xray Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Skrivet 1 Februari 2004 Jag menar inte phpbb och IPB forumen, jag menar dett blåa IPB och det gråa IPB , jag tycker att det gråa e saktare , men hur tar man tillbaka det blåa IPB forumet, Admin sa att man kunde det! Citera
Gäst YoTo Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Skrivet 1 Februari 2004 På profilen väljer man på skal. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.