Xeller Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 Vilket är bäst: Knight online eller WoW? Har inte WoW själv men har spelatdet och kan inte bestämma mig om jag ska köpa eller inte. Skriv vad ni tycker!!! Jag vill ha många argument. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 Köper du wow blir du beroende, så passa dig vad du ger dig in på Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ruuska63 Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 Vilket är bäst: Knight online eller WoW? Har inte WoW själv men har spelatdet och kan inte bestämma mig om jag ska köpa eller inte. Skriv vad ni tycker!!! Jag vill ha många argument. :D ja tycker du ska låta bli för de kostar 100 kr per månad och man blir lätt beroende! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 wow lätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst roxz Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 wow lätt Titta en som blivit beroende(skojja så ta det inte personligen) men passa er för wow jag tycker knight online för det är gratis och så blir man inte beroendemin bästa kommpis har blivit beroende av wow :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xeller Skrivet 10 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 Tack då vet jag! :student: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 13 April 2006 Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 wow lätt vilken bra kompis som prioriterar wow före sina vänner. skaffa en ny kompis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst roxz Skrivet 13 April 2006 Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 neej han prioriterar inte wow före sina kommpisar bara att han typ spelar de i 6-9 tim varaje dag ifall han inte leker med kommpisar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst roxz Skrivet 13 April 2006 Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 (redigerat) EDIT,lagg Redigerat 13 April 2006 av .:lol:. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 13 April 2006 Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 Tycker WoW är bättre än Knight Online. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst roxz Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 Det är bättre i grafik... men det blir man beroende Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 Sant, har själv blivit det ;> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.