Brunn Skrivet 10 April 2006 Rapport Skrivet 10 April 2006 :) sha ! nån som har nått program till habbo som dom vet hur man scriptar möbler så dom syns i trade !! skicka de gärna åt mej och förklara hur man använder de jag har artmoney,eyelogged, habbo whack , WPE PRO , och lite sånt nån som ve tom de går med nått av dom programmen ?! skriv gärna en steg för steg beskrivning åt mej ! tack :ph34r: Citera
Gäst Helgon Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Skrivet 7 Maj 2006 :) sha ! nån som har nått program till habbo som dom vet hur man scriptar möbler så dom syns i trade !! skicka de gärna åt mej och förklara hur man använder de jag har artmoney,eyelogged, habbo whack , WPE PRO , och lite sånt nån som ve tom de går med nått av dom programmen ?! skriv gärna en steg för steg beskrivning åt mej ! tack :ph34r: Jag kan inte råda dig att scripta, efter som det är strängt förbjudet. :D Men på http://www.habbohotel.co.uk är det tillåtet att scripta clientside, dvs ingen kan se det du scriptar, bara du! På vårat hotell, .SE. Är det strängt förbjudet att scripta, man blir bannad på vilket sätt man än gör det. Upp till evighetsportning, till några timmars bann. Om du ska scripta möbler till "trade" för att hyckla folk måste du vara erfaren. Dessutom är det ett hemskt dåligt sätt att lura folk på möbler. Dem programmen du har (Artmoney, eyelogged, WPE PRO) är ehm, sådär.. X'D Citera
Gäst Helgon Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Skrivet 8 Maj 2006 tycker synd om dem du ska lura Jag med. Dock tror jag inte han lyckas. x_x Det är extremt svårt, och über att scripta fram sånt.. ehm (möbler, kalla det vad du vill X'D) om man inte är erfaren. Citera
Gäst Trion Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Skrivet 9 Maj 2006 Jag har aldrig varit inne på habbo, så jag vet inte vad det är. Men om man kan vara medlem där utan att betala så kanske jag ska prova ändra på paketen. Citera
Gäst Helgon Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Skrivet 9 Maj 2006 Jag har aldrig varit inne på habbo, så jag vet inte vad det är. Men om man kan vara medlem där utan att betala så kanske jag ska prova ändra på paketen. Pft, ändra på paketen? Ehm, sha.. inte ändra direkt, möjligtvis går det att "ändra" paket via scriptning eller ha rights (rättigheter O_O) i någon annans rum och flytta på dem. Nej, paket är inte gratis. Nej, du kan inte välja färg på paketet. Om ditt "ändra" numenas som att scripta så avråder jag dig ifrån att "ändra", scripta på något. Det leder till portning och ehm, ja.. PORTNING! x_x Citera
Dream Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Skrivet 10 Maj 2006 det är gratis men kostar för saker som läsk bar kylskåp tv o.sv Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.