Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 Jag har spelat D2lod förut men slutat ett tag. Någon som har lust att spela med mig? Men nya gubbar då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 Jag kan inte spela på internet för jag har inte originalspelet ( riktiga skivan ) annars så kunde jag kanske tänka mig det ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blazeman Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 Jag har spelat D2lod förut men slutat ett tag. Någon som har lust att spela med mig? Men nya gubbar då. visst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 (redigerat) Jag har spelat D2lod förut men slutat ett tag. Någon som har lust att spela med mig? Men nya gubbar då. Gött vad heter du? Jag heter Fag3r . När brukar du spela? Vad tycker du att vi ska köra med för gubbar? Redigerat 10 April 2006 av tvspelsrobert3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 11 April 2006 Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 (redigerat) Jag spelar förfullt, men jag har ingen lust att börja om med nya gubbar. Redigerat 11 April 2006 av R-110 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 11 April 2006 Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 Jag spelar förfullt, men jag har ingen lust att börja om med nya gubbar. Okej, vad har du får gubbar/lv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 11 April 2006 Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 Sorceress LVL: 50 Barbarian LVL: 49 (väldigt snart 50.) Necromancer LVL: 37 har några flera som har riktigt låga lvls, men dom här kör jag mest på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 11 April 2006 Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 Okej jag har också några gubbar nu. Paladin lv 80 med zaka och shako. Necromenser lv 80 med hela trangoul. Och en ass kass druid på lv 70. Vad hater du på diablo? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 11 April 2006 Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 (redigerat) sorc 84 blizzard 10 k dmg bästa eq hammer pala 91 14 k dmg ett av dom bättre eq fire sorc 85 20 k dmg metroid 14 k fire ball pala smite 2 k dmg exile.,. har mer men orkar ej rabbla upp och ja varf inte börja göra nya gubbar ska bara hämta skivan hos en kompis ;) Redigerat 11 April 2006 av lidmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 11 April 2006 Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 sorc 84 blizzard 10 k dmg bästa eq hammer pala 91 14 k dmg ett av dom bättre eq fire sorc 85 20 k dmg metroid 14 k fire ball pala smite 2 k dmg exile.,. har mer men orkar ej rabbla upp och ja varf inte börja göra nya gubbar ska bara hämta skivan hos en kompis ;) Jag äger sönder dig lidmer med mina gubbar. :medieval: <-min din-> :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 11 April 2006 Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 ja kanske ska köpa det =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 11 April 2006 Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 Jag hadde en as grymm gubbe som hette Magic_vitdom! Glömde spela på han så han försvann! :( Men han hadde as många unica saker! PS. Han hadde Tower eller vad det heter(bästa set) vapnet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.