Gäst Pcplayer Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Skrivet 2 Maj 2006 Slipknot äger som f*n Cradle of filth ochså :P kan inte leva utan heavy metal..:D Citera
AgiLitY Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Skrivet 2 Maj 2006 Slipknot äger som f*n Cradle of filth ochså :P kan inte leva utan heavy metal..:D Så det säger du,blir till att tanka sen då. :rolleyes: Citera
AgiLitY Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Skrivet 2 Maj 2006 va menar du? Jag ska tanka lite Slipknot låtar hade jag tänkt mig. Citera
Gäst Skellington Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Skrivet 2 Maj 2006 Slipknot e bäst! Kolla min ava =P Citera
Putside Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Skrivet 2 Maj 2006 Ett band som inte är bra för er små undomar är s*tanisterna Cradle of filth som vill locka över er till den mörka sidan ;) Citera
Megaklumpen Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Skrivet 2 Maj 2006 är pantera något att ha lr???.. :/. sorry för dubbel inlägg!! Pantera äger ju röven av alla skitmetalband!! Citera
AgiLitY Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Skrivet 2 Maj 2006 (redigerat) Ett band som inte är bra för er små undomar är s*tanisterna Cradle of filth som vill locka över er till den mörka sidan ;) Haha den var bra,tror du syftar på bl.a. mig och bowser :) Man får väl ta "risken" då och börja lyssna på dem. ;) Redigerat 18 Juni 2006 av Impulze^ Citera
Putside Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Skrivet 2 Maj 2006 är pantera något att ha lr???.. :/. sorry för dubbel inlägg!! Så tycker alla om sitt egna lilla favojitband, själv tycker jag att de inte känns så ..ja bra. Citera
Mr. White Skrivet 4 Maj 2006 Rapport Skrivet 4 Maj 2006 klart de finns de e de enda som gäller!!! :gitarr: :gitarr: Citera
Trasheye Skrivet 4 Maj 2006 Författare Rapport Skrivet 4 Maj 2006 är pantera något att ha lr???.. :/. sorry för dubbel inlägg!! synd då att dom blev dödade... Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.