Gäst Pcplayer Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 Slipknot äger som f*n Cradle of filth ochså :P kan inte leva utan heavy metal..:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AgiLitY Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 Slipknot äger som f*n Cradle of filth ochså :P kan inte leva utan heavy metal..:D Så det säger du,blir till att tanka sen då. :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 va menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AgiLitY Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 va menar du? Jag ska tanka lite Slipknot låtar hade jag tänkt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 aha ok ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 Slipknot e bäst! Kolla min ava =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 Ett band som inte är bra för er små undomar är s*tanisterna Cradle of filth som vill locka över er till den mörka sidan ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 är pantera något att ha lr???.. :/. sorry för dubbel inlägg!! Pantera äger ju röven av alla skitmetalband!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AgiLitY Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 (redigerat) Ett band som inte är bra för er små undomar är s*tanisterna Cradle of filth som vill locka över er till den mörka sidan ;) Haha den var bra,tror du syftar på bl.a. mig och bowser :) Man får väl ta "risken" då och börja lyssna på dem. ;) Redigerat 18 Juni 2006 av Impulze^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 är pantera något att ha lr???.. :/. sorry för dubbel inlägg!! Så tycker alla om sitt egna lilla favojitband, själv tycker jag att de inte känns så ..ja bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr. White Skrivet 4 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2006 klart de finns de e de enda som gäller!!! :gitarr: :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 4 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2006 är pantera något att ha lr???.. :/. sorry för dubbel inlägg!! synd då att dom blev dödade... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.