Angel of Darkness Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 Var hittar man Lugia?????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 Var hittar man Lugia?????? På silver hitter du han på en av Whirl islands som liger till höger om Cinawood City (om du surfar ut där så finns det massor av öar och någon av dom är det) efter du har fått silver wing i Goldenrod city av Radio Director. För att komma igenom öarna behöver du också Whirlpol,flash,stenght. På guld får du silwer wing i Pewter City som ligger i kanoto. Och sen ska du till Ecruteak city och gå in i ett hus som ligger längst upp till höger och sen är det bara att hitta den (Lugia finns längst uppe i ett "torn" som kommer sen) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angel of Darkness Skrivet 11 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 jag har varit i det tornet där hittar man bara Ho-oh, <_< Lugia finns inte där :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 11 April 2006 Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 Nej men då är han på whirl island som jag skrev... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angel of Darkness Skrivet 12 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 ok, jag ska leta lite nogranare tack endå :D :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 12 April 2006 Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 Ja men det är rätt så svårt att hitta den på wirlh islands, du får leta mycket. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 13 April 2006 Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 Det är typ fem olika ö:ar med jätte stora under vattens grotor jag chansa mig fram.Det tog mig typ två timmar att hitta rätt rum. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angel of Darkness Skrivet 13 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 det är lungt jag har hittat honom nu det var rätt lätt att hitta honom jag letade på fel ställe bara så nu har jag både Ho-oh och lugia :D :) :lol: :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 de gick snabbt för mig att hitta lugia, jag gick in i grottan tänkte leta efter ngra andra pokemon, så bara går jag vilse, o helt plötsligt hittar jag lugia, extremt lol ;P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Emerald6 Skrivet 27 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2007 man hittar lugia med silver wind i whirl island Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 30 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2007 skriv i pokemonforumet nästa gång Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 4 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2007 (redigerat) skriv i pokemonforumet nästa gång Sorry för off topic nu men, råttan detta är om pokemon crystal, som hör till pokemon color, alltså så är detta rätt forum. On topic@ Grattis, men en sak suger med att fånga lugia, man får inte en bra attack som han lär sig på lvl 5, den heter Aeronblast. Redigerat 4 Juli 2007 av Scorpions Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg